Marta Mata, Let’s Clean Up Europe!!

L’Ins Marta Mata amb el Let’s Clean Up Europe

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Marta Mata recullen 50 kg de residus al Camí de la Torre de Salou en el Let’s Clean Up Europe. La neteja forma part d’una acció conjunta amb les escoles del Tarragonès organitzada per Cel Rogent i coordinada per L’Agència de Residus de Catalunya (ARC).

Amb els resultats de la neteja, les fotos i els vídeos, l’entitat Al Camp Residu Zero, que promou la reducció de residus al Camp de Tarragona, farà un vídeo conjunt de l’acció i es difondrà durant la Setmana de la Natura.

I tu? Com col·labores?

#LetsCleanUpEU #LetsCleanUpCat