Batxillerat

DESPRÉS DEL BAT, QUÈ?

En aquest enllaç , podeu consultar la presentació que us van mostrar durant la reunió d’orientació de les famílies de 2n de Batxillerat del passat dimecres: Accés i admissió a la universitat Recordeu que qualsevol consulta al respecte la podeu dirigir a la coordinadora de batxillerat de l’institut o als tutors dels vostres fills,

DESPRÉS DEL BAT, QUÈ? Llegeix més »

SORTIDA A VANDELLÓS I

La visita dels alumnes de 1r de BAT a la central nuclear Vandellós I va resultar una experiència educativa fascinant pels estudiants. Acompanyats d’experts, els alumnes van explorar el funcionament de la planta, aprenent sobre la fissió nuclear i la seva importància en la generació d’energia. Van ser testimonis de rígids protocols de seguretat i

SORTIDA A VANDELLÓS I Llegeix més »

BONA SORT A LES PAU!

Avui ha estat el darrer dia de les proves de selectivitat, les PAU. Des d’aquesta pàgina desitgem que hagin anat molt bé a l’alumnat de l’institut que s’ha presentat i que es compleixin els seus somnis d’estudiar el grau desitjat.

BONA SORT A LES PAU! Llegeix més »

LA FUNDACIÓN DE BUERO VALLEJO

Los alumnos de segundo de Bachillerato, quemando sus úlimas naves antes de los exámenes finales y de las temidas pruebas PAU, pudieron disfrutar en el teatro Metropol de Tarragona, de una adaptación de una de las obras exigidas para la selectividad en la materia de Lengua Castellana: La fundación, obra fundamental del autor Buero Vallejo,

LA FUNDACIÓN DE BUERO VALLEJO Llegeix més »

I DESPRÉS DEL BAT, QUÈ?

Reunió de famílies de segon de batxillerat per orientar sobre les sortides que hi ha una vegada acabats els estudis. Si no vau poder venir a la xerrada o voleu tornar a consultar alquna qüestió, podeu fer-lo mirant la presentació on trobareu tota la informació. Per a qualsevol dubte, la coordinadora de batxillerat, Tristana Giraud,

I DESPRÉS DEL BAT, QUÈ? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut