SORTIDA A VANDELLÓS I

La visita dels alumnes de 1r de BAT a la central nuclear Vandellós I va resultar una experiència educativa fascinant pels estudiants. Acompanyats d’experts, els alumnes van explorar el funcionament de la planta, aprenent sobre la fissió nuclear i la seva importància en la generació d’energia. Van ser testimonis de rígids protocols de seguretat i van veure com es controla i supervisa la planta constantment.

Els estudiants es van sentir impressionats per la tecnologia emprada i la dedicació del personal. Aquesta visita els va permetre comprendre la importància de l’energia nuclear en la producció d’electricitat i el seu paper en la mitigació del canvi climàtic. A més, es va posar l’accent en la necessitat de continuar desenvolupant tecnologies segures i sostenibles en el camp de l’energia. L’excursió a Vandellós I va deixar una impressió duradora en els joves, fomentant el seu interès per la ciència i la tecnologia.