TALLER DE FÍSICA DE PARTÍCULES

img_20170211_2132451545L’alumne de 2n de batxillerat, Aleix Vaillo ha participat en el taller de física de partícules en l’edició del 2017 que ha tingut lloc en la facultat de física de la Universitat de Barcelona.

És el segon any que alumnes del nostre centre participen en el taller. Tenen l’oportunitat de gaudir d’una jornada on professionals que treballen en el CERN expliquen el nou model de partícules i els nous descobriments. A més a més Aleix ha gaudit de l’experiència de participar en la detecció i identificació de partícules subatòmiques que es detectaven en aquells moments en els sensors de l’accelerador de partícules. A més ha compartit les dades amb alumnes d’altres dues universitats europees en una videoconferència.

També ha rebut de primera mà informació sobre les diferents branques educatives que s’imparteixen a la facultat de física de la UB
Segons ha comentat l’Aleix ha estat una experiència que l’ha apropat a la recerca que fan al CERN  a més de rebre un certificat de participació.