Bon Nadal a tots!!!

Per fi han arribat les vacances de Nadal!!  Semblava que no arribaríem mai, però ja hi som.  Molt feliços de poder gaudir d’aquestes festes i fer un petit descans hivernal per estar amb la família, els amics, viatjar, i sobre tot, recarregar piles per a… Llegeix més»

Concurs: “Deutsch macht Spass”

Els alumnes de 4rt d’alemany del nostre institut van participar el passat dimecres 18 de desembre en la segona edició del concurs “Deutsch macht Spass” que enguany es va celebrar a l’Institut Gabriel i Ferrater de Reus. De nou va ser una experiència única i… Llegeix més»

Visitem els nostres veïns

Avui, com cada any, hem anat a la Residència d’avis aquí al costat, els hem preparat unes faules representades i mooooltes cançons, hem de felicitar a tots els artistes, actrius, coral, cantants solistes, que ho han fet la mar de be i han posat contents… Llegeix més»

ACTIVITATS DE NADAL

Durant aquesta darrera setmana l’institut organitza diferents activitats que van des de la decoració sostenible de portes nadalenques ( Escola verda), la trobada d’alumnat d’alemany ( Ins Gabriel Ferrater) i el festival de Nadal. Us animem a participar i col·laborar-hi!

CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Us mostrem els llibres que l’institut ha adquirit per a la prevenció de la violència de gènere i que ja están a disposició de l’alumnat a la biblioteca del centre i les aules dins del pla de lectura. Aquesta adquisició ha estat posible gràcies a… Llegeix més»

Escalfem motors per a la Marató

Xerrada de sensibilització sobre les malalties minoritàries als alumnes de 3r i 4t d’ESO.
Dissabte 14 de desembre l’Institut participarà en la lectura de contes que organitza la biblioteca municipal per recaptar fons per a la investigació d’aquests tipus de malalties. Animeu-vos a col.laborar!

¡Al Metropol de Tarragona!

El Lazarillo de Tormes
Aprovechando que es una de las lecturas obligatorias para selectividad, los alumnos de 2º de Bachillerato del Insti, acompañados por sus profes de Literatura castellana, fueron ayer a disfrutar en el Teatro Metropol de Tarragona, de una inspirada e ilustrada adaptación de… Llegeix més»

MEDIACIÓ

Com que som un Institut al que donem molta impotància a la mediació als conflictes, hem anat a assessorar-nos amb els millors professionals del poble, la policia local; a la mateixa Comisaria de Salou ens han ensenyat les estratègies i millors recursos per fer una… Llegeix més»