Concurs: “Deutsch macht Spass”

Els alumnes de 4rt d’alemany del nostre institut van participar el passat dimecres 18 de desembre en la segona edició del concurs “Deutsch macht Spass” que enguany es va celebrar a l’Institut Gabriel i Ferrater de Reus. De nou va ser una experiència única i molt divertida. Els nostres alumnes van respondre molt bé totes les preguntes, van recitar un poema de Nadal en alemany, van cantar “O Tannenbaum” i s’ho van passar d’allò més bé junt amb els alumnes d’alemany dels instituts Baix Camp i Gabriel i Ferrater. L’any vinent   de ben segur que repetirem!