PROJECTE CATAPULTA A 1r D’ESO

Els alumnes de primer de l’ESO d’aquest institut, es van embarcar en un emocionant projecte on van dissenyar i construir una catapulta de fusta. Amb entusiasme i creativitat, van treballar en equip per donar vida a la seva enginyosa invenció. Durant el procés, van aprendre sobre els principis de la física, les lleis del moviment i estadística, aplicant conceptes com la força, l’energia, mitjana, dispersió i el rang. Cada estudiant va aportar idees úniques pel grup i va contribuir a la construcció de la catapulta, fomentant la seva capacitat de resolució de problemes i habilitat manual. Finalment, va arribar el moment esperat: van provar la catapulta al camp obert de l’escola. L’emoció omplia l’aire mentre llançaven objectes a distàncies sorprenents, comprovant l’efectivitat del seu disseny. Aquesta activitat no només els va permetre adquirir coneixements científics, sinó també desenvolupar habilitats de treball en equip, pensament crític i creativitat, deixant una empremta duradora en la seva experiència educativa.