COLÒNIES EL VILÀ

El passat 28 i 29 de maig, l’alumnat de 4t va anar de colònies a la Casa del Vilà a Banyoles. Allà, vam fer diverses activitats.

Primer de tot, vam parar a esmorzar a un parc d’Olot. Vam continuar el camí cap a la casa de colònies. Quan vam arribar, vam deixar maletes i vam anar a passejar pel llac de Banyoles. Després, van tornar a la casa i vam anar a instal·lar-nos a les habitacions.

Un cop ho teníem tot a punt, vam organitzar els grups de parar i desparar la taula en els àpats i  vam anar a dinar. Seguidament, vam anar a fer caiac, i com que no en teníem prou,  vam anar-nos a banyar a la piscina de la casa. Després, vam anar a sopar i a jugar per les pistes esperant el joc de nit i la disco.

Ens ho vam passar genial, i sobretot, fent la xerinola a les habitacions. Esgotats, van poder dormir una mica. L’endemà, ben d’hora, vam sortir a jugar abans d’esmorzar . Un cop teníem la panxa plena, vam fer les activitats esportives plantejades i per refrescar-nos ens van tornar a banyar a la piscina.

Vam dinar i ens vam acomiadar dels monitors i monitores per tornar cap a l’escola.

Us deixem les fotos i vídeos per tal que pugueu comprovar lo bé que ens ho vam passar!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut