BON INICI DE CURS

Benvolgudes famílies;

esperem que hagut passat molt bones vacances. Nosaltres ja hem començat a preparar-ho tot per començar el nou curs.

Us volem informar de les coses que els vostres fills i filles han de portar a l’escola:

• Bata de pintura amb una beta llarga
    • Una muda sencera de roba de recanvi dins una bossa de roba
    • Jaqueta pel pati
    • Mitjons antilliscants
    • Got de plàstic dur
    • Caixa de mocadors i paquet de tovalloletes. Aquest curs no fa falta que ho porteu a l’inici de curs, ja que encara en tenim del curs passat. Quan en necessitem us ho farem saber.

Cal que tot estigui marcat amb el nom

Moltes gràcies per tot i ens retrobem el dilluns 13 a les 9 de matí.

Les mestres d’educació infantil.

Joan Turu a Twitter: "“La vida és política i l'escola no hi pot estar al marge. La neutralitat en educació no existeix, al contrari, és una idea que posa en perill la