SETMANA DE MEDI AMBIENT

La primera setmana de maig, a Folgueroles,  vam celebrar la Setmana del Medi Ambient. Com cada any, vam fer el dia de “A l’escola hi vaig a peu” on vam poder comprovar que venint a peu a l’escola estalviem molta contaminació. A més a més els nens i nenes d’Educació Infantil vam treballar el tema del civisme i ens vam centrar en les caques de gos que trobem al carrer. Per comprovar si a Folgueroles n’hi ha gaires, vam anar a fer una volta pel carrer. Els secretaris portaven un full on anaven contant les caques que trobàvem pel camí. Amb una petita volta vam poder veure que n’hi havia moltes i que fins i tot n’hi havia al costat de l’expenedor de bosses i en els parcs on juguen els nens. Estàvem molt tristos i tots vam coincidir que la culpa no és dels gossos sinó dels amos que han de recollir-les i llençar-les a les escombraries. De fet, també vam trobar bons amos que sempre que surten a passejar el gos porten les bosses per recollir les caques. També vam explicar contes on veiem les com eren les caques de diferents animals i ens va servir per diferenciar les dels gossos, gats, cavalls o ocells. Finalment vam fer cadascú una caca de plastilina, li vam posar un cartell demanant als amos que les recullin i vam fer un mural explicant tot el que havíem fet. Ha estat molt divertit i interessant. Mireu les fotos i ho veureu.

Cliqueu la imatge per veure tot l’àlbum