Des de la Comissió de Biblioteca, l’equip impulsor del Pla de millora de les biblioteques escolars de Catalunya (PLAMIB), continuem treballant per tal que la biblioteca del nostre centre s’ompli de vida i esdevingui un lloc agradable, atractiu i útil per tota la comunitat educativa.
Per aconseguir-ho, els docents de l’Institut Escola hem començat una formació interna per tal d’acompanyar aquesta renovació de l’espai. Aquesta formació ens serveix per reflexionar, per plantejar-nos quins són els nostres reptes i quin és el camí que hem de seguir per poder aconseguir els nostres objectius.
Us en volem fer cinc cèntims a través d’aquest vídeo que hem gravat per tal d’engrescar-nos i tenir clar el procés de transformació de la nostra biblioteca.
Mica en mica, anirem concretant el pla d’actuació i anirem avançant!
Comissió de Biblioteca


