Sortida nocturna a veure els estels

El passat dissabte dia 13 d’octubre, el nostre institut va participar en una sortida nocturna per a veure estels que organitzava el Centre d’Estudis Sinibald de Mas de Torredembarra.

Del nostre centre van participar vora 90 persones entre professorat, alumnat i familiars dels nostres alumnes. En total van assistir a l’activitat 105 persones. A les 21:30 h ja estàvem tots esperant els autobusos que ens van portar fins a un lloc aïllat, entre Montferri i Salomó.
Ens vam dividir en petits grups de treball, amb el repte de buscar i trobar constel·lacions al cel amb l’ajuda d’un planisferi celeste. Els organitzadors també ens van mostrar diferents cossos celestes a través dels seus telescopis.

Tot i que va ser una nit molt freda la vam disfrutar. De ben segur que ja coneixem alguna cosa més del cel. Ho haurem de repetir!