PORT TORREDEMBARRA

Dimecres, dia 15 d’octubre del 2014, nosaltres els/les alumnes de 1r d’ESO, vam fer una sortida al Port de Torredembarra, organitzat pels mestres, per tal de que ens coneguéssim més entre tots, ja que és el nostre primer curs aquí a l’institut i venim de diferents escoles.

La meva opinió sobre aquesta sortida, no és res dolenta, perquè em va agradar molt, ja que vaig poder conèixer als alumnes de les altres classes, als que no he vist mai. Encara així he vist a alguns/es nens/es que estaven tota l’estona amb els seus amics, i no em va semblar bé, perquè era l’oportunitat perfecta per a relacionar-se amb els demés.

Bé, en general, aquesta sortida em va encantar, i vaig passar una bona estona amb molts altres nens/es.

Mateo Blasi Ferrari 1r C.