LONDRES 2014

El dia 30 de gener els alumnes de segon de batxillerat vam anar de viatge a Londres acompanyats de les professores Teresa González i Núria Miró. Van ser només quatre dies però molt ben aprofitats. Museus, places, monuments… I fins i tot vam anar a veure un musical  dels Beatles.

Ha estat un viatge molt enriquidor on hem conegut moltes persones i hem vist moltes coses diferents i inimaginables. És una ciutat molt maca amb edificis espectaculars i amb molts contrastos.

Ha estat una gran experiència per tots nosaltres i si poguéssim, repetiriem demà mateix.
Esperem que aquesta sortida continui realitzant-se cada any i donem les gràcies a les professores per organitzar el viatge i acompanyar-nos-hi.

Alumnes de 2n de Batxilleratr

1. Núria Miró Bargalló

Ha estat un gran plaer. Heu sigut uns grans companys de viatge. Espero que recordeu l'experiència i que torneu a Londres a visitar-la i a practicar l'anglès tant sovint com pugueu. Sempre queden coses per veure i recordeu…. The one who is tired of London, is tired of life…!
    Núria Miró