INTERCANVI A ALEMANYA

Els nostres alumnes que es troben d’intercanvi a Alemany han visitat aquest dilluns el poble de Meersburg i el seu castell, que porta el mateix nom. Després han fet una caminada fins el següent poble anomenat Hagnau, tot passant per conreus de viña i podent gaudir d’unes vistes del llac, que en unes altres condicions meteorològiques haurien estat de ben segur impressionants. En arribar al nostre destí, els alumnes han rebut el seu premi a la millor geladeria local.
Al vespre hem celebrat el sopar de comiat a l’escola amb professors, alumnes i  famílies amfitriones. Tothom estava content de poder gaudir del darrer vespre junts amb els alemanys. però tristos de pensar en l’adéu que serà inevitable al matí següent.
Grüsse aus Überlingen,
Andreu