GIRL’S DAY

El passat dimecres 24 de Febrer, 10 alumnes de tercer vam anar a la facultat d’enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili de Sant Pere i Sant Pau.

Vam anar-hi desde primera hora del matí fins dos quarts de tres del mig-dia.

A l’arribar ens van fer una xerrada que ens explicava en que consisteix l’enginyeria mecànica i tot seguit, una treballadora de Lear Corporation ens va explicar la seva experiència actual i passada en aquesta empresa. Ens van intentar convèncer de que féssim la carrera d’enginyeria ja que a l’empresa que ella treballa només un 18% dels 2.500 treballadors són dones.

Després, ens van convidar a esmorzar a totes les alumnes i professores que hi havia.

Quan vam acabar ens vam separar per grups on hi havia dos o tres instituts junts per fer diferents tallers. En resum, ens van explicar que l’enginyeria no només està relacionada en motors i en màquines, sinó també en l’alimentació, la higiene, la informàtica i les ciències naturals.

Per acabar, ens vam acomiadar i vam marxar cap a l’institut. Va ser una gran sortida, i ens van aclarir bastants dubtes. Ens agradaria que es pogués repetir.

Elena i Vicky, 3rC