El dia 6 de novembre els alumnes de 1r d’ESO vam anar fins a la UDT (Unió Deportiva de Torredembarra) a practicar diferents esports.
Les quatre classes es van dividir en cinc grups , cada grup es va haver d’unir amb els grups corresponents de les altres classes (1-2-3-4 i 5) i d’aquesta manera vam poder conèixer i compartir un matí amb alumnes de totes les classes.
Vam poder practicar, aprendre o jugar a cincs activitats ( pàdel i tennis, futbol, el joc de matar, el mocador i voleibol).
Per a jugar a voleibol ens vam haver de desplaçar al pavelló on ens esperaven dos entrenadors que ens van explicar com era el terreny de joc, ensenyar les normes i  com colpejar la pilota. Seguidament vam fer un conjunt d’exercicis d’escalfament i després vam aprendre a com colpejar la pilota: la tirada amb els dits i la tirada amb l’avantbraç.
També vam tenir uns altres monitors a l’activitat de tennis i pàdel, on vam jugar a l’escala.
Vam córrer una mica amb la Núria, la professora d’anglès, amb qui vam jugar al joc del mocador doble. I també ens va tocar córrer rere la pilota per marcar gols a futbol 7.
Després d’un matí molt intens, cansat , però molt divertit ens vam acomiadar de la UDT amb una foto grupal i vam haver de retornar a l’institut perquè ja era l’hora de tornar a casa i començar el cap de setmana amb un descans ben merescut.

Alumnes de 1r d’ESO