JORNADA DE DELEGATS DEL TARRAGONÈS

Avui, amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès i l’Institut Sant Pere i Sant Pau de Tarragona hem celebrar la I Jornada de Delegats del Tarragonès

Per fer-ho possible, prèviament els dos instituts vam parlar amb els delegats i subdelegats de les diferents classes per veure quins temes podíem tractar.

Vam decidir que els temes d’interès serien : la figura del delegats, la co-creació de patis i un mercadet d’experiències realitzades en els instituts.

Per treballar la figura dels delegats vam comptar amb el suport de l’Ans Educació que ens van preparar una dinàmica per treballar les qualitats que havia de tenir un bon representant. Després els alumnes de l’Institut Sant  Pere i Sant Pau ens van explicar com funcionava el seu Consell de Delegats.

Posteriorment el senyor Lluís Sabadell Artiga ens ha explicat una experiència de cocreació de patis i hem fet una dinàmica per aprendre a treballar mitjançant aquest procediment.

I per últim els alumnes hem presentat quatre experiències:  l’Institut Sant Pere i Sant Pau el projecte Hèlix que treballen amb impressores 3D i la beca Amancio Ortega que ha aconseguit un dels seus alumnes. Nosaltres hem explicat el projecte Explica’t (Eric García i David Moraga de 3r-D) i el projecte Erasmus + (Juan Bellón i Miriam Morales de 4rtD).

Finalment hem fet una valoració de les propostes i de la Jornada a través d’una plataforma on-line.

Ha estat una jornada diferent, pensada per enfortir la figura dels delegats i subdelegats als nostres centres i als que volem agrair la seva participació.