INTERCANVI

Aquest dilluns dia 19, els alumnes del Ramon de la Torre, que es troben d’intercanvi per terres germàniques, no s’han deixat intimidar pel fred i han seguit amb el programa cultural, on avui tocava visitar el poble de Meersburg i el castell del mateix nom. El nostre Alumne Xavier López ens ha fet de guia a la fortificació i ens ha llegit totes les explicacions de forma força convincent i professional, tots t’estem molt agraïts Xavier  per la teva col·laboració.

Després de la visita tocava comprar records i regals. Per contrarestar les baixes temperatures res millor que anar tots plegats a fer una xocolata calenta, menjar i entrar en calor, abans de tornar un altre cop en autobús a Überlingen i fer una mica de temps pel poble tot esperant que els companys alemnays acabessin les classes.