LA NOAGA I L’AIGUA

PROJECTE ApS A L’AULA D’ACOLLIDA i DIVERSITAT

Els alumnes de l’AULA d’ ACOLLIDA i de DIVERSITAT de l’ Institut Ramon de la Torre hem anat a fer un espectacle de titelles als alumnes de P-5 de les escoles de Torredembarra. En total han intervingut 16 alumnes: 12 alumnes directament en la posada en escena i la resta com a suplents, ajudants en la confecció dels decorats, titelles i teatret. Hem fet 7 representacions: una el dia 25 de març a l’Escola Mirades, dues el dia 28 de març a l’Escola Molí de Vent, dues el dia 4 d’abril a l’Escola Antoni Roig i dues el dia 7 d’abril a l’Escola L’Antina.

Escola Antina

L’obra explica la vida d’una família africana en un poblet petit, on l’aigua és un bé molt escàs. Es titula “La Noaga i l’aigua”. A més de fomentar l’expressió oral dels alumnes, fomenta la participació dels menuts en l’espectacle, ja que es demana la seva implicació i atenció al llarg de tota la representació.

Escola Antoni Roig
En acabar, es dóna a cada nen una titella de cartolina perquè la retalli i se la pugui emportar a casa de record i una fitxa del poblat de la Noaga.

Escola Molí de Vent
Ha estat una experiència molt enriquidora i ens ha encantat, tant pel que hem après tot preparant la representació com pel contacte amb els nens que ens han vist actuar.
Escola Mirades