VISITA DELS ALUMNES ALEMANYS

Aquests dies estem rebent la visita d’uns nois i noies alemanys, acollits per alguns dels nostres alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, com a continuació de l’intercanvi que organitza el departament de Llengües Estrangeres juntament amb l’institut Stadtteilschule Bahrenfeld d’Hamburg.

La visita és la segona part del programa d’intercanvi que va començar l’abril del 2014 i que acaba ara al setembre del 2014. Durant aquesta setmana els alumnes visitaran llocs d’interès, com ara Torredembarra, la Tàrraco Romana, la Vil·la Romana dels Munts a Altafulla i Barcelona. També podran gaudir d’algunes de les nostres tradicions, com són les festes de Santa Tecla i els Castells dels Nois de la Torre.

Esperem que s’ho passin molt bé i guardin un bon record de la seva estada entre nosaltres.

Departament de Llengües Estrangeres.

Podeu veure la notícia al diari digital BaixGaià.cat