PENÚlLTIM DIA D’INTERCANVI – VORLETZTER TAG DES AUSTAUSCHS

Aquest dimarts 20 els nostres alumnes han visitat la bonica església barroca de Birnau, situada a la vora del Bodensee, des d’on han caminat al llarg de la reserva natural de Seefelder Aachmündung, fins arribar al poble de Unteruhldigen, per tal de visitar-hi el museu del neolític anomenat Pfahlbauten. En aquest lloc hem pogut experimentar en un poblat reconstruït sobre el llac, com vivíen el  antics pobladors de l’ època del Neolític i de l’Edat del Bronze.
Al vespre hem celebrat el sopar de comiat amb les famílies amfitriones, alumnes i professorat de l’intercanvi a una aula de l’institut especialment habilitada per l’ocasió. Cal destacar el gran nombre d’assistents, aproximadament 120 persones. Tothom estava molt content per l’experiència, però per altra banda, ha passat molt ràpid i molta gent ens demanava per què no ens quedavem més dies.
Després del comiat toca fer les maletes i preparar-se pel viatge de tornada.