Intercanvi amb Alemanya. Presentacions.

INTERCANVI AMB HAMBURG

Aquest curs seguim amb la tercera edició del projecte e-twinning, que vam iniciar el 2009 – 2010, dins del qual els nostres alumnes participen en un intercanvi amb l’institut Stadtteilschule Bahrenfeld d’Hamburg . Durant el mes d’octubre seguim amb la segona part de l’intercanvi, és a dir, l’acollida; els nostres alumnes reben els seus companys alemanys i realitzen diferents activitats conjuntes durant una setmana.
               Aquestes activitats no només són útils per practicar la llengua estrangera, sinó també per establir vincles culturals i conèixer altres costums, la qual cosa resulta totalment enriquidora.
               Programació d’activitats

L’alcalde de Torredembarra i la regidora d’ensenyament visiten el nostre institut per donar la benvinguda als alumnes alemanys que tenim d’intercanvi.

També hem pogut seguir la noticia per “Ràdio Ona La Torre” a la notícia destacada del programa Ona a la tarda i pel canal de televisió TAC12.