INTERCANVI

MÉS FOTOS
Aquest divendres els alumnes d’intercanvi ens hem desplaçat en bus a la propera localitat de Meersburg. Un poble molt turístic i amb molt d’encant, on hem visitat el castell que li dóna nom. Després hem fet una “Wanderung”, és a dir una caminada fins al pròxim poble Hagnau. Malgrat que alguns alumnes no estan gaire acostumats a caminar, poder passejar per vinyes amb una forta pendent, amb el llac als seus peus, i veure com la primavera esclata impregnant tota la natura de verd i de vida, ha valgut la pena.
En arribar a Hagnau hem pogut gaudir d’un gelat deliciós com a premi.
Aquest cap de setmana cada alumne/a realitzarà activitats o excursions amb les seves “Gastfamilien” famílies amfitriones. Alguns visitaran Stuttgart, altres viatjaran fins la veïna Austria, altres aniran a un parc d’atraccions gegant, altres visitaran “Affenberg” (una montanya amb micos i animals), etc…