INTERCANVI

VISITA D’ALUMNES ALEMANYS D’INTERCANVI AL NOSTRE CENTRE
Aquests dies es troba entre nosaltres un grup d’intercanvi d’alumnes alemanys acompanyats per dues professores, de l’institut Gymnasium Überlingen.
Esperem que gaudeixin molt de la seva estada a l’Institut Ramon de la Torre, així com del programa d’activitats i excursions que els hem preparat, de l’hospitalitat de les famílies amfitriones i de l’amistat dels nostres alumnes.
Segurament s’escaparà alguna llàgrima quan ens haguem d’acomiadar i s’acabi aquesta primera edició d’intercanvi amb aquest centre d’ Überlingen. Però no patiu, aviat engegarem la segona edició per tal de retrobar-nos a Alemanya amb nous alumnes la propera primavera.

VISITA DE ALUMNOS ALEMANES DE INTERCAMBIO EN NUESTRO CENTRO
Durante estos días se encuentra entre nosotros un grupo de intercambio de alumnos alemanes acompañados por dos profesoras, del instituto Gymnasium Überlingen.
Esperamos que disfruten mucho de su estancia en el Institut Ramon de la Torre así como del programa de actividades y excursiones que les hemos preparado, de la hospitalidad de las familias anfitrionas y de la amistad de nuestros alumnos.

Seguramente alguna lágrima se escapará cuando nos tengamos que despedir y se acabe esta primera edición de intercambio con este centro de Überlingen. No obstante, no debéis preocuparos, pronto iniciaremos la segunda edición para poder reencontrarnos en Alemania con nuevos alumnos la próxima primavera.

BESUCH DER DEUTSCHEN AUSTAUSCHSCHÜLER BEI UNS
Aktuell sind deutsche Schüler vom Gymnasium Überlingen mit zwei ihrer Lehrerinnen bei uns zu Besuch.
Wir hoffen, dass sie während ihres Aufenthalts am Institut Ramon de la Torre und mit dem Ausflugsprogramm, das wir für sie vorbereitet haben, viel Spaß haben und, dass sie sich in ihren Gastfamilien wohlfühlen sowie Freundschaften mit unseren Austauschschülern geschlossen haben.

Mit Sicherheit wird die eine oder andere Träne vergossen, wenn wir uns verabschieden müssen. Nichtsdestotrotz müsst ihr euch keine Sorgen machen, da wir im kommenden Frühjahr zum zweiten Mal mit weiteren Schülern nach Deutschland reisen werden, um uns wiederzusehen.