DARRER DIA D’INTERCANVI

EL NOSTRE DARRER DIA D’INTERCANVI A ALEMANYA I SUÏSSA – UNSER LETZTER TAG DES AUSTAUSCHS IN DEUTSCHLAND UND IN DER SCHWEIZ

El passat dimecres 21 va ser el nostre darrer dia d’intercanvi. Tot va començar abans de les vuit del matí, amb el comiat dels nostres companys alemanys a l’institut, que va coincidir amb l’aniversari de l’alumna Alba Arall, a qui tothom va felicitar afectuosament. Enmig d’abraçades i d’algunes llàgrimes ens varem dir adéu o a reveure. A continuació vam carregar el nostre equipatge a l’autocar que ens dugué fins a l’aeroport de Zúrich, on després de facturar les  maletes, pujarem un tren rumb al centre de la ciutat. Allí varem aprofitar l’ocasió de caminar i visitar la part més emblemàtica i  bonica d’aquesta ciutat helvètica.

Per una banda s’aproximava l’hora de tornar a l’aeroport i per altra la gana començava a fer rondinar les panxes dels soferts alumnes, així doncs ens  dirigirem a fer el nostre darrer àpat plegats en un cèntric restaurant.

L’hora de tornar s’apropava, així doncs calia dirigir-nos a l’aeroport sense dilacions, per poder tenir temps lliure per fer les darreres compres al duty free i agafar el vol de tornadai. Quan arribà el moment d’embarcar, ens varem trobar amb la desagradable sorpresa del retard del vol. Aquesta circumstància  va endarrerir una hora la nostra arribada a Torredembarra. Com us podeu imaginar les ganes de retrobar-nos amb la família va vèncer al cansament i  la tristesa de deixar enrere tantes vivències noves.

Un altre intercanvi exitós amb Alemanya finalitza, però us amoïneu, aviat l’INS Ramon de la Torre posarà fil a l’agulla per tal d’engegar-ne una nova edició.