COMIAT DELS ALUMNES ALEMANYS D’INTERCANVI

Avui dimarts a primera hora de classe ens hem acomiadat dels alumnes alemanys d’intercanvi i de les tres professores que els han acompanyat. Ha estat un moment trist on els sentiments eren molt intensos, desprès d’haver conviscut durant una setmana, així doncs s’han escapat algunes llàgrimes enmig de fortes abraçades.

Ahir dilluns va ser un dia bastant complert, ja que vam passar el dia visitant llocs emblemàtics de Barcelona com el Passeig de Gràcia, la Plaça Catalunya, les Rambles el Barri Gòtic, el Port Esportiu, l’Anella Olímpica i Montjuïc. Al vespre vam celebrar el sopar de comiat amb tots els alumnes d’intercanvi i les seves famílies amfitriones,  al gimnàs de l’institut. Tothom estava molt content de l ‘experiència d’haver acollit un/a alumne/a.

De  ben segur els alumnes i els seus companys ja han començat a enyorar-se, però no patiu, a l’abril ens retrobarem tots a Alemanya, a Überlingen am Bodensee.

A reveure, fins l’Abril!

Auf Wiedersehen, bis April!