BENVINGUDA BARBARA !

El nostre centre compta enguany amb la col·laboració de la Barbara Uhl, una noia austríaca que treballarà amb nosaltres com professora auxiliar de llengua alemanya durant tot el curs, d’octubre a maig. La Barbara  ajudarà als alumnes que cursen alemany a 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat a millorar la seva competència oral i comunicativa en aquesta llengua. Serà una experiència molt enriquidora per a tots aquells alumnes interessants per la llengua alemanya. La Barbara compartirà amb nosaltres aspectes molt interessants de la seva cultura i la seva llengua. Estem segurs que aprendrem molt tots junts i farem activitats interessants.

L’Institut Ramon de la Torre participa activament en el programa AICLE, Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres, per aquest motiu compta amb la possibilitat de que s’hi destini un professor auxiliar de qualsevol de les llengües estrangeres que aquí s’estudien. Enguany els alumnes que estudien alemany han estat de sort. Also…

Wilkommen Barbara! Wir sind sehr froh, dass du hier gekommen bist!