VISITA DE LA DIRECTORA DELS SERVEIS TERRITORIALS D’ENSEYAMENT A TARRAGONA

El passat dimarts 22 de gener ens va visitar la Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, la Sra. M. Àngels González i Estremad; l’adjunta a la directora, la Sra. Sílvia Rodes i Guedes; i la inspectora del centre, la Sra Carme Mas i Morillas.

En aquesta visita l’equip directiu de l’institut es va reunir amb les tres representants d’Ensenyament a Tarragona per tal d’analitzar les dades del centre i mostrar totes les activitats i projectes que portem a terme.

També van visitar les instal.lacions del centre i van poder assistir al desenvolupament de diferents classes, així com parlar amb l’alumnat i el professorat.

Ens van animar a continuar treballar tan bé com fins ara i a seguir sempre millorant al servei de les famílies, alumnat i professorat.