VIDEO CONCURS SANT JORDI 2020

L’Institut Ramon de la Torre engega un vídeo concurs per l’edició de Sant Jordi d’enguany.

Aprofitant que celebrem el 80è aniversari de la pel·lícula ¨El mag d’ Oz” proposem a tots els alumnes que mostrin el seu talent i facin una vídeo gravació d’una versió lliure del fragment de la pel·lícula anomenat ¨els tres desitjos¨.

Es tracta de formar grups de cinc alumnes de qualsevol  grup o curs, repartir els 5 personatges principals que apareixen al fragment i fer una interpretació fidel o completament creativa, del vídeo.

Es pot accedir al fragment a través del codi QR que apareix als cartells que hi ha penjats per l’institut.

El termini per presentar el resultat final és el dia 6 d’abril. Cal enviar-ho directament a alphaomega@insrdt.

Us animem a participar i mostrar el vostre talent i creativitat.

Els guanyadors rebran premis importants que seran desvetllats en l’acte del dia Sant Jordi 2020.