Proves d’Avaluació de 4t d’ESO, 17 i 18 de febrer de 2021

Aquesta setmana passada va estar dura pels nostres alumnes de 4t d’ESO, especialment dimecres 17 i dijous 18, en els quals van realitzar les Proves d’Avaluació de 4t d’ESO.

Les Proves d’Avaluació de 4t d’ESO són unes proves oficials organitzades pel Consell Superior d’Avaluació que avaluen les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística (en llengua catalana, castellana i estrangera), en competència matemàtica i en competència cientificotecnològica i es fa a nivell de Catalunya els mateixos dies i en les mateixes hores.

Els nostres alumnes han estat treballant específicament aquest tipus de proves des de l’inici de curs i estem realment orgullosos de la seva implicació, el seu esforç i la concentració que han mantingut durant el desenvolupament de les 5 proves. Estem segurs que han donat el 100% d’ells mateixos!

Moltes gràcies a tots els alumnes de 4t, als tutors de 4t i als professors implicats per la gran tasca realitzada!