La solitud del corredor de fons…

El goig de sentir una exalumna parlant des de l’experiència difícil  i laboriosa d’emprendre en solitari, reforça la motivació com a docent. La Solange fa tres anys que va iniciar aquest camí, passar de l’aula a la gestió de la seva empresa i poder explicar com s’ho va fer, i com ha superat molts difícils moments, no fa res més que reforçar la idea de les competències tan transversals que aporta l’FP.

Avui dia 12 de maig ho fa en les Jornades d’impuls a l’FP.

Va cursar el CFGS d’Administració i Finances, i des del mòdul de simulació empresarial, va perfilar les línies del que després seria els seu projecte de feina i de futur, l’empresa de menjar preparat RUSTIC. Els seus coneixements administratius i financers, l’ajuden a gestionar  ella mateixa molts documents, i les finances del seu negoci.

La felicitem i encoratgem a futurs alumnat a seguir les seves passes, amb qualsevol idea de treball!!!

Equip docent del CFGS d’Administració i Finances