Islàndia

El passat dilluns 19 de setembre 10 alumnes del nostre centre van tenir l’oportunitat, gràcies al programa Erasmus + de visitar Islàndia i conviure amb l’alumnat islandès i les seves famílies.

El projecte amb el que van participar es diu Green Eco Healt i busca promoure els hàbits saludables en un entorn natural. La seva feina ha consistit en obtenir informació sobre els hàbits saludables a través de diferents entrevistes (educadores, personal menjador, responsable de les activitats de relaxació i meditació, entre altres).

L’experiència de conviure amb les famílies ha estat un aprenentatge molt valuós pel nostre alumnat i l’experiència de visitar Islàndia ha estat increïble. Us deixem un vídeo realitzat per ells.