INFORMACIÓ GENERAL

Benvolgudes famílies,
Els informem que, tal com s’ha acordat amb l’altre centre de secundària de Torredembarra, i amb l’aprovació del Consell Escolar del centre, l’horari lectiu per a l’últim dia de curs, dimarts 21 de juny serà de les 10.00 a les 11.00 hores. Per tant, aquest dia el servei de transport escolar s’adaptarà a aquest horari.

Els informem que fins el mateix dilluns 20 de juny, l’alumnat realitzarà activitats al centre amb normalitat dins del seu horari habitual. Els recordem que l’assistència al centre és obligatòria.

El dimecres 22 de juny, d’11.00 a 13.00 hores, totes aquelles famílies interessades podran entrevistar-se amb els tutors dels seus fills per resoldre qualsevol dubte relacionat amb les notes finals, la feina d’estiu, recuperacions o preparació per al curs vinent.

Així mateix, els recordem que l’AMPA ha organitzat un mercadet d’intercanvi de llibres de segona mà els dies 27 de juny i 8 de setembre de 18.00  a 19.00 hores.