FESTA D’ANIVERSARI A L’AULA D’ACOLLIDA

El dia 31 de gener a l’Aula d’Acollida vam celebrar l’aniversari d’alguns dels alumnes de l’aula: Karim,  Crisaida,  Iratxe,  Meriem i  Sebas.

Abans de la festa vam repartir les invitacions a les professores que donen classe a l’Aula d’Acollida i també a la directora del nostre centre, Cristina Fernández. Totes ens van confirmar l’ assistència.

Durant el matí l’alumnat, juntament, amb l’Àngela vam organitzar-ho tot, vam anar a comprar, vam guarnir la classe, vam preparar la taula i ho vam deixar tot preparat per a les 11 del matí, hora en què començava la GRAN  FESTA.

Tots els assistents vam gaudir molt del menjar que es va preparar i dels balls típics del país d’origen de cadascú de nosaltres que vam ballar.

En acabar, la directora ens va felicitar a tothom per l’esforç de dur a terme una feina ben feta i en equip. Després ens va regalar una bossa amb el disseny de l’ERASMUS+ en què participa, aquest curs 2019-2020, el nostre Institut Ramon de la Torre.

La festa va ser un ÈXIT!!!

Agraïm la participació a  tothom !!!!

Alumnes  d’Aula d’Acollida

Més fotos