SANT JORDI 2015

Ahir a l’institut Ramon de la Torrees va fer homenatge al patró de Catalunya. La festa va tindre lloc al gimnàs del centre. Les actuacions del grup musical “Amalgama” ens van delectar amb magnífiques cançons actuals. També un grup de ball, ens va deixar al·lucinats bocabadats amb la seva actuació.

Es va fer l’entrega de premis del concurs literari anual. Va ser molt emocionant perquè alguns dels autors, ens van llegir fragments de les seves obres.

A part també es va celebrar el mig segle de la primera publicació de Mafalda. Els alumnes de 4rt d’ESO van llegir als més petits uns comentaris i vinyetes.

A la Sala d’Actes es va presentar, pels alumnes de Batxillerat i de Cicles Formatius, el llibre El Somriure Negre del professor Anselm Aguadé López.

Va ser una jornada cultural molt ben organitzada.

A mi personalment em va agradar molt. Hi va haver durant dues hores consecutives el major respecte i silenci. Les actuacions em van agradar moltíssim, però sobretot les que més em van deixar bocabadat van ser les de piano. Haig de dir, per voluntat pròpia, que tenim uns grans artistes al centre, i que el grup de música és brillant.

Així doncs, esperaré ansiós un curs més, el retorn del cavaller Sant Jordi. Per poder tornar a gaudir d’un espectacle tant extraordinari com el d’ahir.

Sergi Xufré De Palacio. 4rt ESO-B