MAFALDA – SANT JORDI

Com ja és tradició al nostre centre, cada any dediquem el dia de Sant Jordi a un autor, llibre o personatge literari. Aquest any el personatge escollit ha estat la Mafalda, ja que durant el curs hem celebrat els 50 anys del seu naixement.

El departament de visual i plàstica, encapçalat per la professorar Marta Mart juntament amb els alumnes de quart, han realitzat punts de llibre amb aquesta temàtica. Els quatre punts escollits es poden comprar a la biblioteca.

D’altra banda, a  les 9 del dia 23 al hall de l’insti es va procedir a la tradicional marató de lectura. Els alumnes Xavi Llorach, Gisela Tirado, Verònica Còrdoba, Claudia Domènech, Elia Gutièrrez, Natalia Radoi , Alejandro Reyes i Laura Gallo ens van llegir un text teatralitzat per fer una primera aproximació a Mafalda i a tots els personatges que formen part de la tira còmica.

Després, un grup d’alumnes de 1-B, sota la direcció de la seva tutora, l’Àngela Martí, van representar diferents gags de la Mafalda. Els alumnes de 1-B van ser Laura Gallo, Paula Martínez, Marcos Blasi, Renz Loslos, Pau Peris, Alejandro Reyes, Jonathan Caballero, Joel Porta, Anna Barrera, Sandra Varela i Aleix Porcel. I per últim, alumnes de segon, tercer, quart i cicles formatius de l’institut ens van llegir en català, castellà, francès, i anglès diferents tires còmiques de la Mafalda amb el suport visual d’un power point. Els alumnes lectors van ser Vicky daSilva, Maha Machkour, Roger Peris, Elena Fortuny, Victoria Martínez, Constanza Vacas, Marc Seco Sabina Francès, Andrea Viedma, Sergi Xufré, Zuzana Kolejakova, Khadiya Rhouni, Anna Pujol i Anas el Kaich. A tots ells, moltíssimes gràcies per la seva participació.

A més, tot el hall i els passadissos de l’insti han estat decorat decorats pel professorat i alumnat del centre.

I per últim, recordar que la biblioteca ha adquirit diferents exemplars de la Mafalda i que, tot i que ara mateix estan d’exposició, d’aquí poc estaran disponibles per tots vosaltres.