LA DIADA DE SANT JORDI AL CENTRE

TOTES LES FOTOSSANT JORDI
El passat divendres, 21 d’abril, vam celebrar a l’institut el dia de Sant Jordi. Com cada any, el centre va organitzar diverses activitats. Aquest cop centrades en el músic Bob Dylan, Premi Nobel de Literatura d’aquest any.

Algunes d’aquestes activitats van ser la venda  de punts de llibre, l’intercanvi de llibres de segona mà i, com a gran final de la celebració, l’entrega de premis al gimnàs. Els alumnes de 2n de batxillerat van fer entrega dels premis als guanyadors del concurs literari que habitualment convoquen els Departaments de llengües per a la Diada. Com a novetat, els presentadors intercalaven l’entrega dels guardons amb representacions de petits skeigs que van resultat d’allò més divertits. També aquest any s’ha inclòs la varietat de vídeo-poesia en les bases del concurs i ha estat una varietat que ha agradat molt als alumnes. Tanmateix s’han repartit els premis matemàtics, els premis de la paraula amadada i el de la portada de l’agenda de l’any que ve per part de l’AMPA. Van ser molts els guardonats i vam gaudir d’actuacions musicals per part del grup del centre Amalgama i de balls oferts per part d’alumnes de l’institut.

En definitiva, l’institut va celebrar Sant Jordi amb activitats d’allò més diverses amb la intenció de fomentar l’amor per la lectura i tot gaudint d’un dia especial i ben entretingut. Ens ho vam passar genial!

Andrea Viedma  (2n Bat)