LA CASTANYADA

S’apropa el dia 31 d’octubre, i sabeu què significa això? Que la castanyada ja està aquí! Com cada any, els alumnes de 4t d’ESO estem preparant la primera festa del centre d’aquest nou curs. El proper divendres, a l’hora del pati, es realitzaran com sempre jocs i activitats dirigides a tot l’alumnat i la ja tradicional venda de castanyes i xocolata. També estaran a la venda entrepans, coca i begudes per tothom que ho desitgi.

Però aquí no acaba tot! Aquest any els alumnes de 4t incorporem una novetat molt especial que estem preparant amb moltes ganes.

Així què… esteu llestos per passar por? Un malèfic encanteri s’apodararà del centre i només els que demostrin una valentia suprema podran superar-ho. Sereu capaços d’arribar fins al final d’una aventura terroríficament divertida?

Tant l’activitat terrorifica com les castanyes i la xocolata estaran incloses en el tiquet que podreu comprar a qualsevol persona de 4t per només 3 euros.

Busqueu-nos pel pati!!!

A més a més, si voleu beguda, entrepants o si desitgeu participar en les activitats podeu portar uns dinerons extres. Hi haurà bons preus!

Recordeu que tots els guanys aniran a parar al viatge de fi de curs.

Esperem que passeu un dia terroríficament divertit!

Andrea Viedma i Sabina Francés, alumnes de 4tC