FESTA DE LA CASTANYADA

Aquest és el meu primer any d’institut i no pensava que es celebrés la castanyada. Però si que es celebra i la veritat es que em va agradar molt tot, les castanyes estaven perfectes ni molt crues ni molt fetes i la xocolata boníssima i no ho dic perquè siguin uns dels meus menjars preferits. També hi havia jocs, va ser la part més divertida de tot el dia, hi havia tot tipus d’activitats, de fer cistella, de punteria, d’habilitat, etc. La que més em va agradar va ser una en la que es tractava de petar-li tots els globus al teu company abans de que te’ls petes ell a tu, jo vaig jugar amb una amiga meva i vaig perdre.

Tot el dia va ser al·lucinant !!!           M’ho vaig passar pipa !!!!
Lídia Pons Pena 1r B

Un altre any, hem celebrat la castanyada al nostre institut. Els alumnes de 4t van organitzar diverses activitats per ajudar a pagar el seu viatge de final de curs a Itàlia. Durant el pati, que va durar una hora més del normal, van vendre castanyes, refrescs  etc. I a les pistes van fet diferents jocs, en què tots els alumnes de l’institut podien participar. I finalment, es va fer l’entrega de premis als alumnes guanyadors de les diferents activitats.

Pau Castilla Gibert 2n A

Pels alumnes de 3r, la Castanyada és molt diferent a la dels altres cursos, ja que l’any següent serà la nostra i hem d’estar ben preparats!. Així que per això estic jo aquí, per explicar-vos!

Aquest any la Castanyada ha sigut, com sempre, una festa molt esperada. Els jocs, la música, les castanyes… la Castanyada sempre és ben rebuda!.

Vam riure molt jugant als diferents jocs que hi havia  al pati, ens ho vam passar genial. I la xocolata… boníssima! Tant la xocolata com les castanyes eren delicioses però, això sí, hi havia una cua… malgrat que com que estaven tan bones no ens va importar!
I després de tant esperar, per fi va arribar l’entrega de premis. Aquest any no en va caure cap a nosaltres, llàstima. Però això no importa, ja que tots hem guanyat el premi de la gran Castanyada que vam passar junts!

Així que, en definitiva, va ser una gran Castanyada. Molt divertida, variada i única!.

Prepareu-vos… que l’any que ve ens toca a nosaltres!

Andrea Viedma 3r A

Des de l’Aula l’Acollida felicitem els organitzadors d’aquesta festa tradicional catalana: “LA CASTANYADA” que no l’hem de perdre mai.

Un aspecte a millorar pel curs vinent seria que les castanyes s’haurien de repartir amb dues cues i així evitar aglomeracions a l’hora d’agafar-les.

FELICITEM A TOTS ELS ALUMNES DE 4t !!!!!!!!
Stanislav Osinkin AA