DIADA DE SANT JORDI 2016

Un any més hem celebrat amb èxit la diada de Sant Jordi, dia del llibre i de les roses, símbols de cultura i amor.

Aquests curs l’hem festejada fent honor a tres escriptors il·lustres:

• Ramon Llull (1232-1315): escriptor, filosof, teòleg, professor i missioner mallorquí del segle XIII.
  • Miguel de Cervantes (1547-1616):  escriptor espanyol, coneguit sobretot per la seva novel·la El Quijote.
  • William Shakespeare (1564-1616): dramaturg, poeta i actor anglès, considserat un dels més grans de la literatura universal.
Durant els dies previs a la Diada, diferents Departament Didàctics han treballat de forma interdisciplinar aquests autors i la seva contextualització històrica i al llarg de la Diada els alumnes han compartit els seus coneixements.

S’han fet també dues activitats paral·leles a la festa a les que han pogut participar, de forma voluntària, cadascun dels nostres alumnes i professors. Es tracta de:
  • Fer-se un SELFIE per recomanar un llibre per llegir.
  • Saps fer coses extraordinàries ?