CASTANYADA 2015

El divendrs 30 d’octubre celebrem la Castanyada i els alumnes de 4t d’ESO són els encarregats d’organitzar la festa de la castanyada per a tots els alumnes i professors del centre. En aquesta ocasió, la jornada lúdica tindrà dos apartats diferents:

·       Esmorzar per a tothom.
·       Gimcana per classes d’ESO.

Per participar de l’esmorzar i la gimcana, cal comprar el tiquet que els alumnes estan venent al preu de 3€.

Què farem en cada ocasió?

ESMORZAR PER A TOTHOM

Des de primera hora del matí, els alumnes de 4t estaran tallant i coent les castanyes i calentant la xocolata per oferir-nos un bon esmorzar!
A l’hora del pati podrem anar a recollir les nostres castanyes i xocolata ensenyant el tiquet, però també podrem comprar entrepans, coca de sucre i refrescos.

GIMCANA PER CLASSES D’ESO

L’objectiu d’aquesta gimcana és potenciar la unitat de grup classe.
Com? Doncs dividint el grup classe en 4 grupets. Cada un dels grups serà l’encarregat de realitzar un parell de proves i obtindrà una puntuació. Es farà un recompte de les puntuacions obtingudes en cada una de les proves i aquesta serà la puntuació del grup classe.
Les proves no seran competitives, sinó que potenciaran la cooperació entre els membres del grup i aquests junts lluitaran per un mateix objectiu!
La classe que obtingui les millors puntuacions, obtindrà un premi!
Qui pot participar en la gimcana? Aquell alumne de 1r, 2n i 3r d’ESO que tingui el tiquet de l’esmorzar. I… què passa si no tenen tiquet? Doncs que s’hauran de quedar a l’aula mentre els altres companys s’ho estan passant bé fora!

A què espereu?
Animeu-vos a COMPRAR el seu tiquet i  a PARICIPAR!!!