ERASMUS + NANTES

Els nostres alumnes van marxar el diumenge 3 de febrer molt il·lusionats cap a Nantes, França. Han sigut seleccionats per participar en un projecte Erasmus+ amb dos altres instituts europeus: Lycée Eugene Livet, de Nantes i Liceo Attilio Bertolucci de Parma, Itàlia. En aquesta primera mobilitat, els nostres alumnes treballaran conjuntament amb els francesos en diferents tallers i activitats sobre la identitat digital i la robòtica durant una setmana.

De esquerra a dreta, segona fila: Ezequiel Rodríguez, Antoni Fité, Manel Mañé, Noemí Antona,Ian Contreras, Claudia Meri, Iratxe Allue, Alicia Jimenez, Pol Perdigones, Nil Fortuny, Eric Maya, David Alonso, Silvia Fortuny i Joan Castells (professor). Primera fila: Paula Figuerola, Marina Alomà, Liyi Gual, Alejandro Andrade, Anna Roca (professora) Marina Restoy, Isolda Sardà i Marina Marquez.