PREMI SAMBORI ÒMNIUM

Des d’Òmnium Cultural i la coordinació del premi Sambori Òmnium volem agrair al vostre centre, direcció, docents i alumnes, la seva participació en el premi Sambori Òmnium, concurs de narrativa en català que vol difondre l’ús del català en un projecte comú per a tots els territoris de parla catalana. Els treballs  que heu escollit per representar el vostre centre són un exemple de bona feina que volem reconèixer, encara que no hagin estat seleccionats per a la final. La vostra participació ha estat necessària i imprescindible.

Volem que el premi Sambori Òmnium, que neix al País Valencià i que compta amb més de 70.000 alumnes, sigui també el concurs de referència per a tot Catalunya, enguany hem aconseguit la participació de 30.000 alumnes i tots junts us volem encoratjar a continuar participant en aquesta nova etapa de la literatura que ens farà més grans.