MISSIÓ APILO

Aquest any ens hem apuntat a la Missió APILO. Es tracta de la tercera edició del concurs “Les piles, a l’Apilo de l’escola”, dirigit a tots els centres de Catalunya, amb l’objectiu de reciclar la màxima quantitat de piles usades i fomentar així la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies i tots els membres de la comunitat educativa.

Donarem a cadascun dels alumnes unes caixetes contenidor de cartró per omplir-les a casa i anar-les buidant al contenidor del centre. Amb aquestes caixetes es facilita més la tasca de recolllida a casa.

Si a casa les separem i les portem a l’Institut Ramon de la Torre, on tenim un dels punts de recollida, a més de protegir el medi ambient, també esalviem valuosos recursos amb la reutilització de molt materials.

Des de la COORDINACIÓ MEDIAMBIENTAL de l’institut volem agrair la vostra participació com a part fonamental en l’educació dels futurs recicladors.

Des d’avui i fins el dia 18 d’abril a les 9h anirem buidant aquests petits contenidors al contenidor gran que tenim al Centre. El centre que més kg hagi recollit al llarg d’aquest període

de temps, guanyarà.

Us animen a tots a participar en aquesta Misisió: “Les Piles al Planeta Reciclatge”