LECTURA EN VEU ALTA

Dilluns 28 d’abril vam tornar a participar ( i ja és el tercer any) en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Aquest any els nostres representants eren la Victoria Martínez en la categoria de Corsaris i l’Andrea Viedma, el Marc Seco i la Sabina Francès en la categoria Tropa de Corsaris. A més, com a suplents ens acompanyaven la Victoria da Silva, la Joanna Garcia, la Cristina Rodríguez i la Roser Natal.

El nivel era alt però els nostres alumnes ho van fer molt bé. Tots van fer una lectura pausada, ben dramatitzada, sense errors, amb una molt bona pronuncia i entonació.

A semifinals hi tornarem a ser amb la Victòria Martínez, classificada en la categoria de Corsaris, però les felicitacions són pels vuit alumnes que van anar a representar al centre, perquè tots ho han fet molt bé.

“Avui a Tarragona hem viscut una experiència molt bonica. Ha estat molt divertit anar amb autobús i amb els companys.
Quan hem arribat a Tarragona anàvem molt contents i decidits a fer-ho tot el millor que poguéssim. Hem estat escoltant a altres alumnes d’altres centres i no ho feien pas malament.
Quan ha acabat, que han dit els guanyadors, ens hem posat molt contents al sentir que una companya havia guanyat i passava a la semifinal.
Ha sigut una experiència inolvidable!”
Roser Natal 3-C

“Aquest any vaig decidir presentar-me al concurs de lectura en veu alta de l’institut perquè m’agrada molt llegir i m’agraden molt els concursos, i de sobte, em van agafar, va ser molt emocionant.
I avui, hem passat un dia molt divertit, hem viscut una nova experiència, tot ha sigut molt ràpid però ha estat molt bé.”

Victoria da Silva 1-A.

“Com l’any passat,vaig decidir tornar a presentar-me al concurs de lectura en veu alta. Al principi pensava que l’institut no m’escolliria, però un altre cop, van decidir que jo representés al centre en la meva categoria. Avui, el dia dels quarts de final estava molt nerviosa, tot i que ja sabia el que em trobaria. Aquesta vegada el jurat ho tenia bastant difícil per escollir a algú, perquè tothom ho feia molt bé. Els nervis s’em van passar quan vaig sentir que el jurat deia el  meu nom.
Ara hauré d’anar a les semifinals i amb una mica de sort podria arribar a la final. Només cal llegir i cada cop aprendre més amb les lectures.”                                                                                                          Victoria Martínez 2-A