LECTURA EN VEU ALTA

Aquesta setmana hem organitzat al centre el V Concurs de Lectura en Veu Alta amb l’objectiu de seleccionar els nostres representants al Concurs de Lectura en Veu Alta que celebra el departament d’Ensenyament i Enciclopèdia Catalana.

Ha estat tot un èxit de participació però, el millor de tot és que hem constatat un nivell molt alt per part dels participants.

Per aquest motiu fer la selecció ha estat una tasca complicada i que ens deixa un regust amarg, ja que no ens podem emportar a tots els alumnes que creiem que estan prou capacitats per participar al Concurs oficial amb èxit.

Us comuniquem oficialment els seleccionats:
Pel que fa al segon cicle d’ESO, és a dir, la categoria Tropa de Corsaris els escollits són: Mireia Casas, Victòria Martínez, i Pau Castilla. I els alumnes suplents són: Patricia Tirado, Queralt Fortuny i Victòria da Silva.

Respecte al primer cicle d’ESO, és a dir, la categoria Corsaris, els escollits són Candela Rivero i Erik Gómez. En aquesta última categoria el nivell és tan alt que caldrà tornar a escoltar a la Candela i a l’Erik per decidir quin d’ells finalment serà l’alumne participant i quin el suplent.

A tots els alumnes moltes gràcies per participar i bona lectura a tots!