IV CONCURS DE CIVISME I CONVIVÈNCIA CIUTADANA

MÉS FOTOS
Fa uns dies va tenir lloc l’acte de lliurament de premis del IV Concurs de Civisme i Convivència Ciutadana de Torredembarra, organitzat per l’Ajuntament de Torredembarra

Estem molt contents ja que els nostres alumnes han estat guanyadors en totes les categories. Els treballs han estat excel.lents i promouen els bons valors i el civisme.

A la categoria de primer cicle ha guanyat el treball Millores en la convivència d’aquest món, elaborat per les alumnes de primer d’ESO: Claudia Meri, Janna Borràs i Ivett Garriga, que ens expliquen com ho van fer:
Vam fer un vídeo, per conscienciar a la gent de que el món és de tots i hem de cuidar-lo i no contaminar-lo.

Vam començar fent un text sobre les coses que farien que aquest món no estigues tant contaminat i coses que farien que la nostra convivència millores.

Després, gravant un àudio amb les nostres veus llegint el text, vam començar a gravar.
El vídeo el vam granar unes 3 vegades, una al pati, una a la biblioteca, i una a fora del institut.

Aquest treball ens ha servit per conscienciar-nos de la necessitat de reciclar. A partir d’ara totes nosaltres cuidarem més del medi ambient, ja que ens em adonat del que pot passar si no ho fem.

A la categoria de segon cicle ha guanyat el treball Vandalisme, elaborat per les alumnes de 4t d’ESO:Laia Pérez i Leire Sagra.

A la categoria de Batxillerat i Cicles formatius ha guanyat el treball “Ell no pot, tu sí”, elaborat pels alumnes de 2n del CFGM de Gestió Administrativa: Adrián Pedrero i Mercedes Ibáñez.

El premi de cada categoria és de 300 euros per cada grup en material escolar.

Estem molt orgullosos de la bona feina feta i d’haver guanyat tants premis.
Moltíssimes felicitats als alumnes i als professors coordinadors!!