III PREMI NARRATIVA CURTA PORT DE TARRAGONA

Sóc la Fiorella ModernellPrestini guanyadora del 5è premi del concurs “III premi narrativa del Port de Tarragona”. Sóc una estudiant de l’Institut Ramon de la Torre. El passat  19 d’abril es va fer l’acte de lliuramnent de premis del III Concurs de relats del Port de Tarragona, a la sala de conferències del Port de Tarragona. L’acte va estar molt bé, em va agradar veure a tants joves interessats en l’escriptura. Del nostre institut van ser escollits 6 treballs: Nil Fortuny, Xavi Llorach, Candela Rivero, Kaoutar Bentamou, Aïda Charles i jo. Tots van ser reconeguts amb un diploma i l’edició del seu relat en un llibre digital, que serà publicat per la Diada de Sant Jordi.
Va ser increïble, aquest concurs havia batut el seu propi rècord. Es van presentar 134 relats de 22 instituts. Si no us importa, m’agradaria explicar com em vaig sentir en aquell moment:
“Escoltava el nom de cada alumne, a tots els cridaven i donaven un diploma. Tots els meus companys havien sortit, tots, menys jo i en aquell moment sols podia pensar que m’havien eliminat, fins que va arribar el moment que van començar a cridar als guanyadors i el primer nom va ser el meu, un cinquè premi de  134 alumnes!!
Va ser impressionat. Em vaig fer una foto amb la Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, la Sílvia Rodes.
I de premi em van regalar una tablet, però no va ser el que més em va importar, ja que l’experiència de participar per mi ja va ser inoblidable.
M’agradaria donar les gràcies al meu avi per transmetre’m aquest do, a la meva família i al meu prefessor Francesc que em va animar a escriure el relat.”

Fiorella Modernell Prestini

2n ESO C