CONCURS INTERESCOLAR DE DIBUIX TINTINAIRE

Primer premi al Concurs Interescolar de Dibuix Tintinaire
El dissabte 11 de maig a les 12 del migdia l’alumna Laia Torres Garcia, juntament amb la seva família, i la professora organitzadora del concurs, Cristina Fernández, van assistir a la cerimònia de lliurament de diplomes i premis del 1r Concurs Interescolar de Dibuix Tintinaire a l’auditori del CaixaForum de Montjuïc a Barcelona.
L’alumna Laia Torres Garcia va guanyar el Primer premi de la categoria de 2n d’ESO.  Aquest és un viatge a Brusel.les i Valòniaper a la guanyadora i tres acompanyants i un lot de material.
El seu treball estava format per un dibuix, inspirat en Tintín, un text sobre el valor del “Respecte” en llengua castellana i tres eslògans en llengua anglesa, alemany i francès: El respecte ens condueix a una societat més feliç.
Enhorabona, Laia, pel teu esforç!